18 d’abr. 2013

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKING

De cop hi volta s'ha agafat l'hàbit de vestir botes o botines campestres de tonalitats camel amb shorts, faldilles i vestits per aconseguir un toc country.

Em va costar acceptar aquesta moda ja que trobava absurt portar botes en ple estiu amb la calor que fa, i no és fins a aquest any que m'he decidit comprar-ne unes!

La veritat és que m'agrada molt l'aire desenfadat que donen al look.
Tot seguit us en deixo algunes de les que més m'han agradat!


Zara - 49,95€


Bershka - 19,99€

itshoes - 179€
Aïta - 109,90€
Aïta - 99,90€
Bimba y Lola - 66€
Zara - 99,95€




I ara una blogger que m'encanta, la TrendyTaste que sap combinar les peces d'una manera molt adient i adequada a la seva edat, juvenil i alegre!





Que tingueu un bon cap de setmana!!

PCT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada