16 d’abr. 2013

ETHNIC NECKLACES

Aquesta primavera només faig que veure estampats ethnics-hippies a tot arreu, i m'encanta! Considero que aconsegueixen un look més desenfadat, juvenil i casual, i que no fa falta que sigui una ocasió especial per portar aquella peça, sinó que és apte pel dia a dia. 
Una d'aquelles peces que sempre em costa més comprar són els collarets, ja que mai trobo l'ocasió per posar-me'ls o per por de que quedi massa ostentós. 







Tot seguit hi ha un recull dels que m'han agradat.










Això és un petit recull, tot i que n'hi ha molts més, sobretot a l'Stradivarius, llàstima que les imatges no es poden copiar. 

Fins una altra 

PCT

1 comentari:

  1. Hola guapa! Tengo el collar de Zara de la tercera foto y estoy encantada, lo uso un montón! Me gusta mucho el estilo étnico :) También me ha gustado la selección de fotos de este post!
    Mucho ánimo con el blog! Te sigo! Muchos besos!

    http://elarmariodeale.blogspot.com

    ResponElimina