15 de nov. 2013

I'TS ALL ABOUT GREY


A few weeks ago my family and I went to the city where the greyness is all day around. We went there in aim to see my little sister (who is not that little) 'cos she is studying there for three months. 
We all know that in this country (GB) the temperatures are always lower so I decided to bring with me my earmuffs from H&M which are really comfortable to wear and they also have small sequins to make it more special. 

Fa unes setmanes la meva familia i jo vam marxar uns dies a la cituat del gris per excel·lència. Vam viatjar-hi per tal de veure la meva germana petita (que ja no ho és tant) ja que està allà estudiant durant un trimestre. 
Tot sabem que aquest país (Regne Unit) les temepratures són sempre més baixes, així que vaig decidir endur-me les meves orelleres de H&M que són realment molt còmodes i a més tenen uns lluentons petits que encara la fan més especial. 



Necklace & Tee/Collaret i Samarreta: Zara (au/w 13-14)
Jeans/Pantalons: Naf-Naf (au/w 13-14)
Bag/Bolso: Bimba & Lola (s/s 13)
Sneakers: Mustang (au/w 13-14)
Earmuffs/Orelleres: H&M


I leave you some more pics from that day we enjoyed in London! 

Us deixo un parell de fotos més del dia que vam passar a Londres! 






13 comentaris:

  1. Acabo de descubrir tu blog!!! me encanta y además la idea de escribir en Catalán me parece estupenda! Estoy por hacerlo yo en Gallego!!!

    Te invito a mi blog! littlekiana.blogspot.com.es

    Te sigo!

    ResponElimina
  2. Love your blog!! cant wait to see more and follow (:

    x

    
With A City Dream


    ResponElimina
  3. m'agrada molt el bolso ;) tots els de bimba m'agraden !

    ResponElimina
  4. Que fotos más chulas! Muy guapa! :)
    http://byanaleon.blogspot.com.es/?m=1

    ResponElimina
  5. Muy bonita la camiseta!!
    Saludos

    ResponElimina
  6. Me encanta la sudadera.
    Bss
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  7. Gris y negro, qué combinación tan bonita!!!

    Besos

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. love that combo! you're so cute! xo

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ResponElimina
  10. Me encanta el contraste de la camiseta y el collar, genial :)
    Say Cheese

    ResponElimina
  11. Lovely pics.
    Cool outfit.
    And your smile is pretty.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    ResponElimina
  12. Guapíssima Mireia! M’encanta la banda al cap!!

    ResponElimina
  13. Very nice look! :) i am following you now! if you want look at my blog :) kiss

    http://por1sonrisatuya.blogspot.com.es/

    ResponElimina